Tendințe de marketing vizual care domina in 2017

0
217

Conținutul de marketing devine tot mai visual și este timpul să ne gândim la care dintre tendințele de marketing vizual sunt cel mai probabil sa ramana.

Statutul de Visual Marketing

video marketing 20172016 a fost un an bogat pentru comercializarea vizuală. Când ne uităm înapoi la industria de cinci sau zece ani în viitor, vom recunoaște probabil în acest an, acel an în care lucrurile cu adevarat au început sa se dezvolte de pe pe frontul vizual.

Dar 2017 are potentialul de a fi chiar cu mai multa transformare. Până în 2019, a fost prezis că 80 la sută din tot traficul pe Internet va fi cu videoclipuri. Această cifră ar fi de 64 la sută mai mare decât 2014 … și o parte semnificativă a creșterii va avea loc, probabil, în 2016.

Cu alte cuvinte, conținutul video este in crestere și continutul vizual va juca un rol important în facilitarea dezvoltării acestui segment de marketing digital.

 5 tentinte pe care e nevoie sa ne tinem ochii

Termenul „de marketing vizual” este unul larg. Acesta cuprinde o serie de mass-media și strategii. Pe ce anume trebuie să vă fie concentrarea în 2016? Începeți cu următoarele tendințe.

  1. Accent crescut pe continut de video branded

În lunile următoare, valoarea conținutului video de marcă va crește dramatic. Acest lucru se datorează, în parte, la puterea YouTube. Videoclipurile populare publicate ajung la mai mult de 4 miliarde de vizualizari pe zi, ceea ce il face al doilea motor de căutare cel mai popular din lume si a treia cel mai vizitat site (dupa Google GOOGLE + 1,08% și Facebook FB + 1,32%).

Deoarece traficul se schimba de la postari traditionale pe bloguri si se indreapta catre canalele de YouTube si video bloguri, tot mai multi oameni din marketing vor imbratisa semnificația acestei tactici evoluțive. Conținutul video de marca va deveni seva de marketing digital modern.

În cazul în care conținutul video de marcă nu este familiar, nu vă faceți griji; e destul de simplu. Conținut video de marca nu este nimic mai mult decât un videoclip publicat sub numele unui brand pentru unicul scop de a se aduce utilizatori, furnizand valoare, și care prezintă un apel direct și convingător la acțiune. https://marketingonline.prodigitalmedia.ro/

Videoclipurile de marca pot varia de la interviuri și video-uri in spatele scenei pana  la scurțe video-uri dramatice și promo-uri de produse. Ca răspuns la cererea în creștere pentru conținut video, brandurile vor începe în mod natural sa se concentreze spre crearea de conținut fresh.

Vestea bună este că nu trebuie să pornească de la zero. Multe branduri vor avea pur și simplu posibilitatea de a reutiliza o parte din conținutul lor existent, prin conversia la forma video. Multumita soluțiilor video moderne si platformelor de editare, abilitatea de a crea conținut nu a fost niciodată mai ușoară. 

  1. Videoclipuri pe Paginile de Acasa si Paginile de Produse

În timp ce video-urile postate pe YouTube și pe alte platforme de publicare sunt valoroase, veți vedea mai mult și mai mult conținut video migrand la URL-uri de marcă în 2017. Cei de la marketing vor continua să găsească modalități de a integra video în web design și de a face mai puțin static pagina și mai captivanta.

Există două locuri specifice in care video va iesi la suprafață:

Paginile de acasă. S-ar putea argumenta că prima pagina a unui brand este cea mai importanta expresie a prezenței sale pe Internet, ceea ce înseamnă că trebuie să faceti pagina dvs. de pornire convingătoare. O tendință pe care o vedem de o mulțime de ori – și se așteaptă să se vadă mai mult în 2017 – este utilizarea de fundal video.

Paginile de produse.  Videoclipurile on-site sunt deosebit de puternice atunci când acestea sunt plasate pe paginile de produs. Acest lucru este valabil mai ales în industriile în care produsele și serviciile sunt complexe sau nefamiliare. Videoclipuri scurte pot fi folosite pentru a ghida clientii prin procesul de cumpărare și să stimuleze conversii.

 

Veți vedea, de asemenea, mai mult conținut video pe paginile de aterizare și paginile „Despre noi”, de asemenea. Conținutul textual nu va dispărea complet, dar ne putem aștepta ca video sa pătrunda in web design mult mai mult în lunile următoare.

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here